Home » » Cam Kılıç - Victoria Aveyard - Pdf ve EPUB indir

Cam Kılıç - Victoria Aveyard - Pdf ve EPUB indir

Cam Kılıç - Victoria Aveyard - Pdf ve EPUB indir https://www.ekitapindir.co/fantastik-bilim-kurgu/cam-kilic-victoria-aveyard-pdf-ve-epub-indir/ Victoria Aveyard - Cam Kılıç - PDF - EPUB - Sayfa 456 Cam Kılıç PDF Kitap Yazar Victoria Aveyard'dan soluk soluğa okuyacağınız muhteşem bir Roman. İçinde aksiyon,gerilim ve Hırs'ın yer aldığı bu kitabı okuyanlar kesinlikle hayal kırıklığına uğramayacaklardır bunun garantisini veriyoruz.Anlatımı ve Kurgusu akıcı , hızlı ve vahşi olan kitaba gerilim ve adrenalinde katılınca Hedefi muhteşem oluyor.Bu heyecan verici PDF ve EPUB kitabı sitemizden indirebilirsiniz. Cam Kılıç Bilgi Ben bir kılıcım; şimşekten ve ateşten doğdum. Kalbimin kırılmasından korkmuyorum. Acıdan korkmuyorum. Sadece boşluğa uyanmaktan korkuyorum. Yalnız bir fırtınada tek bir şimşek olmaktan. Ben bir kılıçsam, camdan yapılmışım ve çatlamaya başladığımı hissediyorum. Mare Barrow sadece farklı olduğunu biliyor. Mare'nin kanı, Poyraz'daki sıradan her insanınki gibi kırmızıdır ancak Gümüş yeteneği, yani şimşekleri kontrol etme gücü nedeniyle saray onu gizlemiş ve himayesine almak istediği bir silaha dönü..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook