Home » » Mavi Kelebek - Necla Yaramis - Pdf indir

Mavi Kelebek - Necla Yaramis - Pdf indir

Mavi Kelebek - Necla Yaramis - Pdf indir https://www.ekitapindir.co/macera-kitaplari/mavi-kelebek-necla-yaramis-pdf-indir/ Mavi Kelebek - Necla Yaramis - Pdf - Sayfa 278 Mavi Kelebek PDF Yazar Necla Yaramis tarafından yazılmış olan Bu kitap okumaya değer bir kitap. Bu kitabı aşağıdaki Linkden pdf olarak indirip okuyabilirsiniz Mavi Kelebek BilgiÇocuklarımın ısrarı ile hatıralarımı yazmaya karar verdiğimde, nereden başlayacağımı bilemiyordum. Şimdiye kadar, hiçbir şey yazmamıştım. Ben, “Ya başaramazsam” dediğimde, çocuklarım bana, “Başaracaksın, biz buna inanıyoruz” demişlerdi. Ben de bu sözlerden cesaret alarak, bu öykümü kaleme almaya karar verdim. Belki çok hatalarım olacak çünkü ben bir yazar, bir edebiyatçı değilim. Sadece her şeyi içimden gelen duygularla, gerçeklerin dışına çıkmadan yazdım. Bu kitabı yazarken belki bir yerden bir yere atlayacağım. Bunu siz, bir yazarın dediği gibi, nisan yağmuruna benzetin; gelip geçici, ıslatıcı. Ardından güneş bir açıyor, bir kapatıyor, yani bir konudan bir konuya atlıyorum. Siz bu kitabın manevi yönlerini alın, size bir fikir verirse sonuna kadar devam edin. Kit..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook