Home » » Aşk Esaret - Sylvia Day - PDF Kitap indir

Aşk Esaret - Sylvia Day - PDF Kitap indir

Aşk Esaret - Sylvia Day - PDF Kitap indir https://www.ekitapindir.co/erotik-kitaplar/ask-esaret-sylvia-day-pdf-kitap-indir/ Sylvia Day - Aşk Esaret - Jax & Gia Serisi - PDF - Sayfa 328 Aşk Asaret PDFHeyecan verici ve Sürükleyici bir kitap tüm kitap okurların bu kitapı okumasını tavsiye ederim. Aşşağıdaki linkden kitapı PDF olarak indirebilirsiniz. Aşk Esaret BilgiAsla İş İle Aşkı Birbirine Karıştırmayın. Asla Entrikayı Yatak Odanıza Taşımayın. Jackson Rutledge'la sevgiliyken ikisini de yapmıştım. Beni uyarmadıklarını söyleyemem. Ayrılığımızın üzerinden iki yıl geçtikten sonra döndü; hem de bağlamak için canımı dişime taktığım bir anlaşmanın ortasına dalarak. O çekip gittiğinden beri, New York'un en gözde işkadınlarından biri olan Lei Yeung'un rehberliğinde başarılı birkaç işe imza atmıştım. Ve artık bir zamanlar tanıdığı o kız değildim, oysa o hiç değişmemişti. Hayatlarımızın birbirine karıştığı son seferin aksine, şimdi neyle karşı karşıya olduğumun... ve dokunuşunun ne kadar bağımlılık yapabileceğinin farkındaydım. İhtişam, seks ve ayrıcalık üzerine kurduğu küçük dünyası Jax'in oyun sa..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook