Home » » Türk Kızının 50 Tonu - Pinkfreud - PDF İndir

Türk Kızının 50 Tonu - Pinkfreud - PDF İndir

Türk Kızının 50 Tonu - Pinkfreud - PDF İndir https://www.ekitapindir.co/romantik-kitaplar/turk-kizinin-50-tonu-pinkfreud-pdf-indir/ Pinkfreud / Türk Kızının 50 Tonu / Sayfa 264 / PDF Türk Kızının 50 Tonu E Kitap Pinkfreud'un eğlenceli kaleminden yazılmış bir Türk uyarlaması hikaye. Pelin kendi değimiyle bencil, yalancı, samimiyetsiz biri olarak kendini değerlendirmektedir. Bu yüzden de ancak ki Ali' gibi birinin kendine katlanıp tahammül edebileceğini düşünmektedir. Yalnız Pelin her ne kadarda kendi dengi ve bulabileceği en iyi erkek olarak Ali'yi düşünse de ikiside çok farklı karakterlerdedir. Bu ilginç ve eğlenceli hikayenin gideceği noktalar sizi şaşırtacak gibi duruyor. Türk Kızının 50 Tonu Hakkında "Benim gibi bencil, çıkarcı, hatta çoğu zaman yalancı, yüzeysel ilişkiler uzmanı birini ancak Ali gibi biri sever diye düşündüm. Benim kadar kusurlu birini ancak onun kadar kusurlusu severdi. İyi bir insanın beni sevemeyeceğini, sevmeyeceğini düşündüğümden Ali'yi tüm hataları ve kötülüğüyle kabul ediyordum. Hak ettiğim şeyin, bu olduğuna inandırmıştım kendimi. Ona olan aşkım bir şekilde kendimi c..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook