Home » » Son Çarem - Kübra Nur - PDF İndir

Son Çarem - Kübra Nur - PDF İndir

Son Çarem - Kübra Nur - PDF İndir https://www.ekitapindir.co/romantik-kitaplar/son-carem-kubra-nur-pdf-indir/ Kübra Nur / Son Çarem - Sonsuz Düşler Serisi 1 / Sayfa 350 / PDF Son Çarem E Kitap Sonsuz düşler adlı serisiyle kendini sevdiren ve tanıtan Kübra Nur'un bu serisinin 2. kitabını yakın zaman önce sizle paylaşmıştık ama istek üzerine 1. kitabı Son Çaremi okumayanlar için onuda sizlere e kitap olarak sunuyoruz. Bu kitabı bizimle Paylaşan Bilge Harun'a teşekkür ederiz. Konusu ile insanı içerisine çeken aşkının peşinde ajanlık yapan bir genç kızı anlatan güzel bir hikaye okumaya hazırlanın. Kafasına koymuştu ne pahasına olursa olsun onu bulacaktı! Son Çarem HakkındaHiç tanımadığım bir adamı bir sapık gibi takip etmeyi kabul etmiştim. Evet, şimdi de bu saçma ve nasıl yapacağıma dair tek bir fikrimin bile olmadığı iş için hazırlığımı bitirmek üzereyim. Üstümde beyaz yazlık bir elbise var. Başıma büyük, hasır şapkamı taktım ve açık sarı saçlarımın omuzlarımdan dökülmesine izin verdim. Gözümde güneş gözlüklerim ve kolumda çantamla aynadaki görüntüme baktım. Narin ve zarif görünüyordum..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook