Home » » Siber Güvenlik Arşivi - BGA Eğitim Seti - eKitap İndir

Siber Güvenlik Arşivi - BGA Eğitim Seti - eKitap İndir

Siber Güvenlik Arşivi - BGA Eğitim Seti - eKitap İndir https://www.ekitapindir.co/bilgisayar-kitaplari/siber-guvenlik-arsivi-bga-egitim-seti-ekitap-indir/ Siber Güvenlik - Bilgi Güvenliği (BGA) - Eğitim Arşivi / PDF / 53 Kitap Siber Güvenlik Eğitim Seti E Kitap Bilgi Güvenliği tarafından hazırlanan ve 5 Bin TL civarında değeri olan eşsiz bir settir. CEH Sertifikasına laik görülmüştür.Set kısaca beyaz şapkalı hacker dediğimiz yani hackerlığı iyilik için kullanan ve siyah şapkalı hackerlardan yani kötü niyetli hackerlardan gelen saldırıları engellemek üzerine kendini geliştiren kişiler için hazırlanmış bir settir.Bu set ile tüm hackerlık bilgilerini öğrendiğiniz gibi yanı sıra ondan daha önemli ve asıl amaca hizmet edecek olan sanal/siber saldırılara karşı savunma geliştirip, donanım kazanmanızı amaçlan bir e kitap hacker güvenlik eğitim setidir.Günümüzde önemi gittikçe artan ve her kurumun olmazsa olmazları arasına giren çoğu zaman eğitim bile gözetmeksizin istihdam sağlanan ve yüksek ücretlerde güvenlik uzmanları çalışmaktadır. İşte bu güvenlik uzmanlarında aranan en önemli yetenek ve bilgiler aşağıda ki setlerde yer almaktadır. Sizlerde..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook