Home » » Parçalanmış - J. L. Drake - PDF ve EPUB İndir

Parçalanmış - J. L. Drake - PDF ve EPUB İndir

Parçalanmış - J. L. Drake - PDF ve EPUB İndir http://www.ekitapindir.co/romantik-kitaplar/parcalanmis-j-l-drake-pdf-ve-epub-indir/ J. L. Drake / Parçalanmış - Kırılmış Serisi 2 / PDF - EPUB / Sayfa 248 Parçalanmış E Kitap J. L. Drake'ın yakın zamanda yazmış olduğu Kırılmış kitabının 2.si olan Parçanlanmışla seriye devam ediyor. İlk kitabının yoğun ilgisi üzerine devamı gelen ve bu kitapta en az ilki kadar ilgi gören Kırılmış serisi hız kesmeden devam ediyor. Savannah Miller hayatında gördüğü ölümler, acılar, işkenceler ve dramlara rağmen yere sağlam basan bir kişidir ve cesareti siz okuyuculara ilham kaynağı olacak niteliktedir ama iş aşka gelince durum biraz değişiyor. E- Kitap olarak indirip okuyabilirsiniz. Parçalanmış HakkındaBen Savannah Miller. Özel Kuvvetler'den Cole Logan'a deliler gibi âşığım. Onu kaybetmemek adına kendimi tehlikeye attım. Bunu yaparken kendimi hiç sorgulamadım ama sorgulamam gereken başka şeyler olduğunu fark ettim. Ailem, arkadaşlarım, inandıklarım… Cinayetler gördüm, işkenceler gördüm, kaybetmeyi öğrendim ve kazanmak için bedel ödemem gerektiğini… Evet, ben Savannah Mil..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook