Home » » Karanlık Lise 2 - Alya Öztanyel - PDF İndir

Karanlık Lise 2 - Alya Öztanyel - PDF İndir

Karanlık Lise 2 - Alya Öztanyel - PDF İndir http://www.ekitapindir.co/romantik-kitaplar/karanlik-lise-2-alya-oztanyel-pdf-indir/ Alya Öztanyel / Karanlık Lise 2 / PDF / Sayfa 528 Karanlık Lise 2 E Kitap Sizce güvenmek hata mıdır? Alya Öztanyel'in karanlık lise serisinin son çıkan kitabı Karanlık Lise 2 ile karşınızdayız. Bu lise, bu pırıl pırıl gençlerin karanlık kaderlerinin ortak noktası olmaya devam ediyor. Oldukça beğenilerek Tükiye'de çok satanlar listesine girmeyi başaran bu duygu yüklü romantik roman kimi zaman sizi üzerken kimi zaman kitaptaki kahramanlar ile sevineceksiniz. İki gencin aşk ve hayata karşı duruşuna hayran kalacaksınız. Karanlık Lise 2 Hakkında"Ben uzun zamandır hiçbir şeyden emin olamıyorum. Bir sabah kalkıyorum, yaşamak istemediğimi düşünüyorum. Hayatta kaybettiklerin kazandıklarından fazlaysa yaşamanın ne anlamı var ki? En son ne zaman bir şeyi kazandığımı, en son ne zaman mutlu olduğumu hatırlamaya çalıştığım anda da..." derken gözlerim yine dolmuştu. "... cevap hep sen oluyorsun,' dedim ve gülümsemeye çalıştım. Yanaklarımın üstünden süzülen gözyaşlarımı hissedince silme..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook