Home » » Aşkın Gözyaşları Serisi - Tebrizli Şems - Hz Mevlana - Kimya Hatun - PDF indir

Aşkın Gözyaşları Serisi - Tebrizli Şems - Hz Mevlana - Kimya Hatun - PDF indir

Aşkın Gözyaşları Serisi - Tebrizli Şems - Hz Mevlana - Kimya Hatun - PDF indir http://www.ekitapindir.co/dini-kitaplar/askin-gozyaslari-serisi-tebrizli-sems-hz-mevlana-kimya-hatun-pdf-indir/ Aşkın Gözyaşları Serisi 1-2-3 / Tebrizli Şems - Hz. Mevlana - Kimya Hatun / Sinan Yağmur / PDF Aşkın göz yaşları seri e kitaplar - Şems - MevlanaKimya Hatun E Kitap Huzur ve İlahhi aşk dolu bu e kitap serisi sizi çok derinlere götürecek. Toplamda üç büyük zat üzerine yazılmış enfes bir tasavuf serisi olan Aşkın Göz Yaşları büyük 3 üstadı anlatıyor. Her satırı size bir şeyler katan bu kitapları beğeneceğinizi düşünüyoruz. Aşkın Gözyaşları Hakkında Seni ne huzuru arayanlara, ne huzuru bulanlara, ne de huzurdan kaçanlara sordum. Güneşin sıcaklığını en iyi kim anlatabilir? Sıcaktan düşüp bayılan mı? Hayır, onun aşkı zayıftır. Güneşe yolculuk yapan mı? O da değil, gitse gitse nereye kadar gidebilir ki? Gölgeye sığınanlara ise güneşi hiç sormamalı. Aşk mabedim, Efendim, söyler misin, nedir bu çektiğim acıların manası? Bu ayrılığın esrarengizliği, yüreğime saldığın alevlerin lavlaşması içinse, yeterince erimedim mi ateş toplarında? Öyle yandım ki; Sen yandıkça, ben yanayım! Sen dondukça, ben ..

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook