Home » » Bana Ait - Sinem İşler - PDF indir

Bana Ait - Sinem İşler - PDF indir

Bana Ait - Sinem İşler - PDF indir http://www.ekitapindir.co/romantik-kitaplar/bana-ait-sinem-isler-pdf-indir/ Sinem İşler / Bana Ait / PDF / Sayfa 620 Bana Ait E Kitap Çocuklar bana mı ait? Hayır, bana ait! Pınar ve Irmak iyi birer yakın arkadaştılar fakat pınarın bir derdi vardı. Çocuk sahibi olması gerekiyordu hemde çok acil! Bunun üzerne Irmağın aklına bir plan geldi bir adam bulacaklardı en iyisinden olacaktı ve ondan bir çocuk sahibi olunca terk edecekti. Buldular o adamı fakat o adam en az bu iki kafadar ardaştan daha akılı cıkınca işler karıştı. Bana Ait HakkındaYapmaya çalıştığım şeyin normal olmadığını ben bilmiyor muyum sanki... Her şeyin farkındayım. Sende gördün denedim Irmak... Sevdiğim adamla normal, sağlıklı, mutlu bir yuva kurmaya çalıştım. Her şey yolundaydı, ta ki... Özel durumundan dolayı çocuk sahibi olmak için yanıp tutuşan Pınar, en yakın arkadaşı Irmak ile plan yapıp, bunu uygulamaya karar verir. Hesaba katmadığı şey ise, seçtiği adamın yaptığı kurnazlığa uyanıp hem kendisinin hem de arkadaşının hayatını tamamen farklı bir boyuta taşıyacak olmasıdır... Bana Ait PDF İndir

0 yorum:

Yorum Gönder

Popular Posts

Blog Arşivi

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Video Of the Day

Facebook